tan tan that i love


« Home




2 Responses to “”

  1. # Blogger Nani

    السلام عليكم
    مش معقول اول زيارة واول تعليق
    انت ايه فكرك بـ تن تن
    ده من الشخصيات الكرتونيةالي بحبها اوي
    ويا رب دزني متغيرهاش دي كمان وتعمل منها نسخة بايخة
    :)  

  2. # Blogger adhm

    تان تان كان من احد المكونات الثقافية على الاقل لجيلى انا ابتديت اقراة من تقريبا وانا فى اعدادى
    ايمها كان االبيض ابيض والاسود اسود مافيش المنطقة الرماجية دى اللى توهنا فيها كلنا واخدتنا الدوامة
    وبالصدفة كنت افتكرت ان انا لوحدى بس اللى كنت باحتفظ باعدادة لكن لقيت ان فية ناس كتير كمان ليها فى النظام ومش انا لوحدى
    منتدى
    اراب كوميكس عثرت علية بالصدفة وكان فية قصص كاملة لتان تان
    طبعا اتمنى ان ولادى يعرفوها يمكن اقدر احميهم من سخافات ظاظافاظاظا
    ياباى حتى اسمهم مقرف فى كتابتة حتى حاولى كدة
    تحياتى على اول تعليق فى اول بوست  

Post a Comment



© 2006 tan tan that i love | Blogger Templates by GeckoandFly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.
Learn how to make money online | First Aid and Health Information at Medical Health